Nákup a predaj
Dátum vydania: 2002
Väčšina prác z oblasti marketingu sa zaoberá nákupom a predajom z hľadiska spotrebiteľského dopytu. Uvedená vysokoškolská učebnica prispieva k dokonalejšiemu poznaniu nákupu a predaja podnikov na trhu výrobnej sféry, ich súvislostí, k pochopeniu potreby komplexnejšieho pohľadu na túto problematiku.
Veľký význam prisudzuje ...
Detaily o knihe
Počet strán: 308
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 180x250 mm
EAN: 8089047505
Rok vydania: 2002
Žáner: Katalóg
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
O knihe
Väčšina prác z oblasti marketingu sa zaoberá nákupom a predajom z hľadiska spotrebiteľského dopytu. Uvedená vysokoškolská učebnica prispieva k dokonalejšiemu poznaniu nákupu a predaja podnikov na trhu výrobnej sféry, ich súvislostí, k pochopeniu potreby komplexnejšieho pohľadu na túto problematiku.
Veľký význam prisudzuje hľadaniu a realizácii obojstranne výhodných kooperatívnych vzťahov zákazník – dodávateľ, v ktorých nemá ísť len o jednoduché výmenné vzťahy.
Po integrovaní sa do Európskej únie môžu v nových, náročnejších podmienkach obstáť len tie podniky, ktoré zvládnu svoj nákup a predaj v kontexte interpodnikových vzťahov zákazník – dodávateľ. Motívom spracovania učebnice je lepším pochopením nákupu a predaja prispieť k vzdelávaniu nákupcov a predajcov s cieľom skvalitniť ich prácu.
Publikácia je určená pre študentov ekonomických smerov i pracovníkov z oblasti nákupu a predaja na trhu výrobnej sféry.