Firmy, ktoré pretrvajú (Built to Last)
Dátum vydania: 2007
Chceli by ste vedieť, čo odlišuje skutočne výnimočné spoločnosti od ostatných? Chcete vybudovať firmu, ktorá pretrvá? Nazrite do zákulisia strategického riadenia celosvetovo uznávaných odborníkov firemného manažmentu. Zistíte, že vývoj spoločnosti nezávisí od toho, či ju vedú ľudia obdarení zriedkavými schopnosťami ...
Detaily o knihe
Počet strán: 370
Väzba: Pevná S Prebalom
Rozmer: 155x225 mm
Hmotnosť: 613 g
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788089217588
Rok vydania: 2007
Žáner: Obchod, reklama, marketing
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
O knihe
Chceli by ste vedieť, čo odlišuje skutočne výnimočné spoločnosti od ostatných? Chcete vybudovať firmu, ktorá pretrvá? Nazrite do zákulisia strategického riadenia celosvetovo uznávaných odborníkov firemného manažmentu. Zistíte, že vývoj spoločnosti nezávisí od toho, či ju vedú ľudia obdarení zriedkavými schopnosťami, ale či stojí na objektívnych princípoch fungovania dlhodobo úspešnej firmy. Autori tohto svetového bestselleru Jim Collins (autor knihy Z dobrého skvelé / Good to Great) a Jerry I. Porras si vybrali 18 špičkových spoločností, ktoré skúmali dlhých 6 rokov cez všetky ich vývojové fázy a porovnávali ich s inými firmami, ktoré mali také isté šance a predsa sa im nepodarilo dosiahnuť dlhodobý úspech. Výsledky boli šokujúce, ale aj poučné. Nadčasové princípy vedenia spoločnosti skutočne existujú! Vy teraz máte možnosť si ich osvojiť a vybudovať vlastnú vizionársku spoločnosť.