Prázdny
0,00 €
 
-19 %
Stratégia a strategický manažment

Stratégia a strategický manažment

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2013
V druhom, upravenom vydaní úspešnej publikácie autori poukazujú na nový trend v strategickom manažmente a pri tvorbe stratégií , ktorý je založený na strategickom myslení. Úspešnosť stratégie závisí od schopnosti predstihnúť ostatných v myslení – vidieť to, čo iní nevidia, a pochopiť skôr ako ostatní, od čoho závisia ...
Bežná cena knihy: 17,00 €
Naša cena knihy: 13,77 €
Ušetríte: 19 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 280
Väzba: Pevná
Rozmer: mm
Jazyk: CZ Český Jazyk
EAN: 9788080786557
Rok vydania: 2013
Žáner: ine
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Wo ist Paula? 3 + 4 – Lehrerhandbuch
kolektiv autorů
31,44 €
Under the Duvet
Keyesová Marian
15,93 €
Rage of Angels
Sheldon Sidney
9,26 €
Nevěsto, vyprávěj…
Škvorová
37,95 €
Jak lobbovat v Evropské unii
Rinus van Schendelen
0,00 €
The Long Cosmos
Pratchett Terry
13,14 €
Sväté knihy thelémske
Aleister Crowley
27,50 €
O knihe
V druhom, upravenom vydaní úspešnej publikácie autori poukazujú na nový trend v strategickom manažmente a pri tvorbe stratégií , ktorý je založený na strategickom myslení. Úspešnosť stratégie závisí od schopnosti predstihnúť ostatných v myslení – vidieť to, čo iní nevidia, a pochopiť skôr ako ostatní, od čoho závisia úspechy v budúcnosti. Úspešnosť strategického manažmentu závisí od schopnosti predstihnúť ostatných v konaní. Publikácia poodkrýva tajomstvá strategického myslenia a naznačuje základné princípy pri tvorbe stratégie. Poukazuje na vhodné analytické nástroje a techniky, ktorých pomocou je možné odhaliť pôsobenie faktorov z prostredia. Popri tvorbe stratégie sa venuje aj otázkam implementácie stratégie a jej hodnotenia a kontroly. Zdôrazňuje, že v súčasnosti nie je dôležité iba súťažiť a víťaziť, ale účinné je posilňovať svoje pozície vytváraním strategických partnerstiev. Určená je pre študentov vysokých škôl, ale aj pre manažérov v praxi, ktorí hľadajú spôsob, ako doviesť firmu v náročnom a ťažko predvídateľnom prostredí k dlhodobej úspešnosti.