Prázdny
0,00 €
 
-25 %
Informatika

Informatika

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2007
Kniha je určená záujemcom o súhrnné a ucelené vedomosti z oblasti informatiky. Bola vytvorená v prvom rade pre študentov končiacich strednú školu a pripravujúcich sa na maturitu či na prijímacie skúšky na vysoké školy. Svojím obsahom je však natoľko komplexná, že poskytne dostatok informácií i čitateľom, ktorí už školské ...
Bežná cena knihy: 10,00 €
Naša cena knihy: 7,50 €
Ušetríte: 25 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 460
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 160x235 mm
Hmotnosť: 510 g
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788089132492
Rok vydania: 2007
Žáner: ine
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Počítame s Malým princom
Antoine de Saint-Exupéry
2,29 €
To je má země - Dinétah
Martina Skala
21,95 €
Edvard Beneš v Sezimově Ústí
Michal Kolář; Vladimír Drha
0,00 €
Idea sociální trojčlennosti
Steiner Rudolf
9,31 €
autor neuvedený
0,00 €
Němčina I/2 cvičení (MP3)
autor neuvedený
13,75 €
Hont z neba - Hont from heaven
Paprčka
24,99 €
O knihe
Kniha je určená záujemcom o súhrnné a ucelené vedomosti z oblasti informatiky. Bola vytvorená v prvom rade pre študentov končiacich strednú školu a pripravujúcich sa na maturitu či na prijímacie skúšky na vysoké školy. Svojím obsahom je však natoľko komplexná, že poskytne dostatok informácií i čitateľom, ktorí už školské lavice opustili, alebo by si prostredníctvom nej chceli doplniť vedomosti v nižších ročníkoch stredných škôl. Obsah publikácie vznikal bezmála dva roky na základe vzdelávacích š tandardov Štátneho pedagogického ústavu, na základe analýzy obsahu webových stránok stredných škôl a na nich zverejnených maturitných otázok, na základe požiadaviek vysokých škôl na prijímacie skúšky i na základe skúseností autorov, ktorí absolventov stredných škôl vyučujú na univerzitách. V publikácii sa autori snažili pokryť najmä požiadavky vzdelávacích štandardov, no latku občas posúvali tak, aby sa prispôsobili obsahu a náročnosti maturitných otázok, ktoré vytvorili stredné školy pre svojic h študentov. Jednotlivé kapitoly predstavujú súhrnné vedomosti a informácie, pričom výnimkou je len časť zameraná na programovanie, v ktorej sa autori venovali spracúvanej problematike detailnejšie. Hlavnou príčinou je fakt, že pri programovaní je po trebné poznať súvislosti, ktoré by pri prezentácii súhrnných vedomostí neboli dostatočne jasné.