Prázdny
0,00 €
 
-15 %
Strategický marketing

Strategický marketing

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2014
Cieľom predkladanej publikácie je: - vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment, - vymedziť úlohu zákazníckych a konkurenčných stratégií v procese budovania trhovej pozície podniku, - analyzovať procesy implementácie a kontroly marketingových plánov v podnikoch, - ...
Bežná cena knihy: 19,90 €
Naša cena knihy: 16,92 €
Ušetríte: 15 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 350
Väzba: Brožovaná
Rozmer: mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788089710072
Rok vydania: 2014
Žáner: ine
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Kouř 3 - Kouř a popel
Huffová Tanya
18,04 €
Mrtvá z Nevady
Coben Harlan
10,42 €
CAR, THE GARDEN  [C] -REISSUE-
DOOROO DOOROO ARTIST COMPANY
31,29 €
Láska tvoří krásu
Marek Vácha
10,89 €
The Unlikely Pilgrimage of Harold Fry
Joyceová Rachel
14,24 €
Lidské tělo - Pracovní sešit 2
Cemerková Golová a kolektiv Petra
3,24 €
David Beckham
Greene Ed
0,00 €
O knihe
Cieľom predkladanej publikácie je: - vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment, - vymedziť úlohu zákazníckych a konkurenčných stratégií v procese budovania trhovej pozície podniku, - analyzovať procesy implementácie a kontroly marketingových plánov v podnikoch, - objasniť využitie nástrojov strategického marketingu v procese marketingového plánovania.