Strategický marketing
Dátum vydania: 2014
Cieľom predkladanej publikácie je:
- vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment,
- vymedziť úlohu zákazníckych a konkurenčných stratégií v procese budovania trhovej pozície podniku,
- analyzovať procesy implementácie a kontroly marketingových plánov v podnikoch,
- ...
Detaily o knihe
Počet strán: 350
Väzba: Brožovaná
Rozmer: mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788089710072
Rok vydania: 2014
Žáner: ine
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
O knihe
Cieľom predkladanej publikácie je:
- vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment,
- vymedziť úlohu zákazníckych a konkurenčných stratégií v procese budovania trhovej pozície podniku,
- analyzovať procesy implementácie a kontroly marketingových plánov v podnikoch,
- objasniť využitie nástrojov strategického marketingu v procese marketingového plánovania.