Objednávky vytvorené od 18.12.2024 do 1.1.2025 budeme expedovať od 7.1.2025
 
Prázdny
0,00 €
 
-15 %
Strategický marketing

Strategický marketing

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2014
Cieľom predkladanej publikácie je: - vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment, - vymedziť úlohu zákazníckych a konkurenčných stratégií v procese budovania trhovej pozície podniku, - analyzovať procesy implementácie a kontroly marketingových plánov v podnikoch, - ...
Bežná cena knihy: 19,90 €
Naša cena knihy: 16,92 €
Ušetríte: 15 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 350
Väzba: Brožovaná
Rozmer: mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788089710072
Rok vydania: 2014
Žáner: ine
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Kuchařka plná vzpomínek - Století české gastronomie
Kovaříková Blanka
16,40 €
Kameny a drahokamy
Ronald Louis Bonewitz
19,57 €
Hovorca samého seba
Pavol Janík
7,90 €
Wham: Fantastic LP
Wham
17,29 €
O knihe
Cieľom predkladanej publikácie je: - vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment, - vymedziť úlohu zákazníckych a konkurenčných stratégií v procese budovania trhovej pozície podniku, - analyzovať procesy implementácie a kontroly marketingových plánov v podnikoch, - objasniť využitie nástrojov strategického marketingu v procese marketingového plánovania.