Prázdny
0,00 €
 
-27 %
Matematika 1 pre základné školy (Pracovný zošit - 1. diel)

Matematika 1 pre základné školy (Pracovný zošit - 1. diel)

Dátum vydania: 2012
Novým pracovnýcm zošitom sprevádza prvákov múdry macko MAT, rozumná sova EMA a bystrá rybka TIKA , ktorí motivujú a povzbudzujú deti k práci, oboznamujú ich s rôznymi algoritmami a spôsobmi počítania. Jednotlivé čísla sú deťom priblížené prostredníctvom známych rozprávok – veríme, že aj matematika sa stane pre ne príjemnou ...
Bežná cena knihy: 7,64 €
Naša cena knihy: 5,58 €
Ušetríte: 27 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 80
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 210x297 mm
Hmotnosť: 240 g
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788081201714
Rok vydania: 2012
Žáner: Učebnice, monografie, slovníky
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Aktuální angličtina 1
Eva Skálová
6,98 €
Podobnost čistě náhodná
Karel Franczyk
0,00 €
Ježkovy voči a jiné pohádky
Katarína Ilkovičová, Stanislava Reschová
9,99 €
Nevážne vo vážnom svete
Lucia Ábelová
12,99 €
Ako byť zdravý?
Veronika Folentová
14,90 €
O knihe
Novým pracovnýcm zošitom sprevádza prvákov múdry macko MAT, rozumná sova EMA a bystrá rybka TIKA , ktorí motivujú a povzbudzujú deti k práci, oboznamujú ich s rôznymi algoritmami a spôsobmi počítania. Jednotlivé čísla sú deťom priblížené prostredníctvom známych rozprávok – veríme, že aj matematika sa stane pre ne príjemnou rozprávkou. Číslice deti spoznávajú prostredníctvom rozprávky Domček, domček, kto v tebe býva?. Zvieratká v sebe „ukrývajú“ vždy jednu číslicu, predstavia sa krátkou básničkou a pridajú sa k zvieratkám, ktoré do domčeka prišli už pred nimi. Nula sa predstaví ako strážca prázdneho domčeka, pretože všetky zvieratká práve odišli na výlet. Na každej strane sa nachádza niekoľko opakujúcich sa prvkov: Číselný rad pri hornom okraji má dieťa stále pred očami. Poslúži mu na vyfarbenie čísiel, ktoré už pozná, ale aj ako pomôcka pri sčítavaní a odčítaní. Pri dolnom okraji vždy jedna z postavičiek nabáda deti, aby sa samostatne ohodnotili za svoju prácu, čo rozvíja myslenie i celkovú osobnosť prváka. Posledná úloha (bez čísla – v oddelenej plôške) je zostavená tak, aby ju dieťa mohlo riešiť samostatne, bez vysvetlenia učiteľa, a to vrátane zadania. Je určená žiakom, ktorí so zadanou prácou skončili skôr.