Prázdny
0,00 €
 
-28 %
Manažment kľúčových zákazníkov

Manažment kľúčových zákazníkov

Dátum vydania: 12.01.2012
Publikácia podáva komplexný pohľad na predmetnú problematiku, predovšetkým však na proces zavádzania manažmentu kľúčových zákazníkov v podobe nevyhnutných zmien, očakávaných či reálnych prínosov a rizík spojených s uvedenými procesmi. Zaoberá sa všetkým, čo s týmto závažným rozhodnutím organizácie ...
Bežná cena knihy: 2,75 €
Naša cena knihy: 1,98 €
Ušetríte: 28 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 101
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 176x245 mm
Jazyk: Slovensky
EAN: 97880780784515
Rok vydania: 2012
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
God Emperor of Dune
Herbert Frank
11,23 €
TRAKTORY: velký obrazový průvodce
autor neuvedený
32,94 €
Kráľovstvá zeme
Rastislav Puchala
13,00 €
How to Teach Business English
Frendo Evan
48,03 €
Rané texty o hudbě a řeči
Friedrich Nietzsche
9,31 €
Nový Zéland / mapa
autor neuvedený
9,35 €
O knihe
Publikácia podáva komplexný pohľad na predmetnú problematiku, predovšetkým však na proces zavádzania manažmentu kľúčových zákazníkov v podobe nevyhnutných zmien, očakávaných či reálnych prínosov a rizík spojených s uvedenými procesmi. Zaoberá sa všetkým, čo s týmto závažným rozhodnutím organizácie súvisí, aké sú jeho predpoklady, čo uvedené rozhodnutie vyžaduje, čo prináša a na akých úrovniach, akými nástrojmi možno tieto zmeny realizovať, ako aj možnými negatívnymi vplyvmi rozhodnutia na organizáciu. Jej súčasťou je i priestor venovaný hodnote zákazníka, jeho atraktivite, kritériám výberu kľúčových zákazníkov i otázke výkonov, ktoré sú pre kľúčového zákazníka špecificky nastavené.