Prázdny
0,00 €
 
-17 %
Odbytová stratégia

Odbytová stratégia

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 12.10.2013
Publikácia obsahuje všetky podstatné súvislosti stratégie odbytu – (predaja), v podmienkach trhovej ekonomiky. Analyzuje kľúčové vzťahy oblasti trhu, sleduje jeho veľkosť, rast, segmenty a potreby i záujmy zákazníkov, analyzuje konkurenčnú schopnosť, ich podiel a ciele na trhu, rast konkurenčných výrobkov, služieb a ...
Bežná cena knihy: 12,90 €
Naša cena knihy: 10,71 €
Ušetríte: 17 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 280
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 148x210 mm
Hmotnosť: 370 g
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788089393923
Rok vydania: 2013
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Conviction
Mina Denise
14,79 €
Nový zákon Žalmy Přísloví
autor neuvedený
0,00 €
Sonáta pro Pavlu
Jarmila Dědková
0,00 €
Teutonští rytíři I
František Kuník; Wolfgang Schwangen
6,24 €
Denník stopára
Róbert Flamík
8,50 €
Nesmrtelný zádrhel - brož.
Kolektív
6,87 €
O knihe
Publikácia obsahuje všetky podstatné súvislosti stratégie odbytu – (predaja), v podmienkach trhovej ekonomiky. Analyzuje kľúčové vzťahy oblasti trhu, sleduje jeho veľkosť, rast, segmenty a potreby i záujmy zákazníkov, analyzuje konkurenčnú schopnosť, ich podiel a ciele na trhu, rast konkurenčných výrobkov, služieb a segmentov, ich výrobnú kvalitu i obchodnú podnikateľskú činnosť. Uvádza optimalizáciu použiteľných zdrojov v marketingovom mixe a stratégií. Publikácia definuje podnikateľské poslanie, prináša jasnú víziu súčasnej a budúcej podnikateľskej činnosti odbytovej organizácie, identifikuje podnikateľské zámery odbytu, zahŕňa vzájomne súvisiace úlohy manažmentu, určuje a definuje sféry ich pôsobnosti. Charakterizuje postavenie a štruktúry podnikateľských subjektov, vytyčuje a určuje ciele ktoré chce výhľadovo podnikateľský subjekt docieliť. Podrobnejšie rozvádza a podľa rôznych typov a aktivít popisuje diferenciáciu marketingových odbytových aktivít, tieto východiská vecne klasifikuje a vyhodnocuje a určuje ďalší zámer na dosiahnutie rozvojových cieľov pri tvorbe plánovaného odbytu výrobkov a podnikateľského zisku. Čitateľ štúdiom obsahu knihy získa prehľad o prispôsobovaní odbytových stratégií i s požiadavkami zákazníkov, ako aj o jeho možných prístupoch vnímania ústretovosti, pozornosti a kúpy kvalitného úžitkového produktu a