Prázdny
0,00 €
 
-28 %
Strategické partnerstvá

Strategické partnerstvá

Dátum vydania: 01.03.2009
Cieľom diela je poskytnúť komplexný prehľad o strategických partnerstvách ako najvyužívanejšom strategickom nástroji súčasnosti, ktorý sa stal fenoménom globálnej ekonomiky a v súčasnosti ovplyvňuje odvetvové charakteristiky mnohých odvetví. Publikácia ponúka možnosť zoznámiť sa s jestvujúcimi typmi a formami ...
Bežná cena knihy: 8,00 €
Naša cena knihy: 5,76 €
Ušetríte: 28 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 228
Väzba: Brožovaná Bez Přebalu Lesklá
Rozmer: 210x153x10 mm
EAN: 9788085402926
Rok vydania: 2009
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Prototyp Eva
Pišta Vandal
12,00 €
Kateřina Zaháňská
Helena Sobková
16,40 €
O zlobivém tyranosaurovi
autor neuvedený
7,09 €
Všední písně
autor neuvedený
13,70 €
Goethe v Čechách
Johannes Urzidil
21,10 €
Východní Afrika – Keňa / Tanzanie / Uganda – průvodce přírodou
Watwrkamp, Wisniewski Winfried, Rainer
21,72 €
O knihe
Cieľom diela je poskytnúť komplexný prehľad o strategických partnerstvách ako najvyužívanejšom strategickom nástroji súčasnosti, ktorý sa stal fenoménom globálnej ekonomiky a v súčasnosti ovplyvňuje odvetvové charakteristiky mnohých odvetví. Publikácia ponúka možnosť zoznámiť sa s jestvujúcimi typmi a formami aliančných a partnerských vzťahoch medzi podnikmi ziskovej i neziskovej sféry, upozorňuje na ich možnosti a riziká. Načrtáva genézu vzniku a formovania sa rôznych foriem kooperácií, snaží sa zadefinovať jednotlivé pojmy a vymedziť ich, vysvetľuje špecifiká jednotlivých typov vzťahov a poukazuje na ich súčasné využívanie v praxi ako aj participáciu poradenských firiem na príprave niektorých typov vzťahov, joint venture, akvizíciách a fúziách. Zaradenie do vednej disciplíny: Ekonomika - strategický manažment Cieľové skupiny: Dielo je určené vedeckej komunite, vysokoškolským a stredoškolským pedagógom, doktorandom, študentom ale najmä manažérom, ktorí strategické vzťahy plánujú, využívajú alebo o ich využívaní len uvažujú.