Teoretické a praktické otázky prístupu verejného marketingu k verejnej politike
Dátum vydania: 21.12.2015
V tejto publikácií analyzujeme teoretické prístupy autorov z viacerých vedných odborov ako sú politológia, ekonómia a verejná správa k verejnej politike a marketingu. Každý z uvedených vedných odborov sa nemôže vyhnúť pojmom, ktoré v súvislosti s verejnou politikou sa používajú a sú aj obsahom marketingových postupov ...
Detaily o knihe
Počet strán: 130
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 148x210 mm
Hmotnosť: 190 g
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788081670459
Rok vydania: 2015
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
O knihe
V tejto publikácií analyzujeme teoretické prístupy autorov z viacerých vedných odborov ako sú politológia, ekonómia a verejná správa k verejnej politike a marketingu. Každý z uvedených vedných odborov sa nemôže vyhnúť pojmom, ktoré v súvislosti s verejnou politikou sa používajú a sú aj obsahom marketingových postupov. Ide o pojmy ako sú verejný sektor, verejný záujem, verejné blaho, politický záujem, verejná správa, aktéri, verejná voľba a ďalšie. Cieľom publikácie bolo ukázať vzájomné vývojové súvislosti medzi verejnou politikou a verejným marketingom.