Prázdny
0,00 €
 
-27 %
Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry

Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry

Dátum vydania: 30.06.2016
Publikácia sa odborným spôsobom zaoberá možnosťami uplatnenia marketingovej filozofie v oblasti neziskového sektora, športu a kultúry. Jej cieľom je poukázať na tie marketingové aspekty, ktoré sa práve v neziskovom sektore, športe a kultúre odlišujú od tradičného či komerčného chápania marektingových princípov. Najväčšia ...
Bežná cena knihy: 12,10 €
Naša cena knihy: 8,83 €
Ušetríte: 27 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 196
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 148x210 mm
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788081684074
Rok vydania: 2016
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Záhrada - zelený radca
Kolektív
16,56 €
V čase omylov
Mohamed Šukri
11,90 €
Poradca 6-7/2015
autor neuvedený
9,04 €
Babička - KNP - 3CD
Němcová Božena
11,33 €
O knihe
Publikácia sa odborným spôsobom zaoberá možnosťami uplatnenia marketingovej filozofie v oblasti neziskového sektora, športu a kultúry. Jej cieľom je poukázať na tie marketingové aspekty, ktoré sa práve v neziskovom sektore, športe a kultúre odlišujú od tradičného či komerčného chápania marektingových princípov. Najväčšia pozornosť sa venuje špecifikám marketingového mixu a jeho rozšírenému chápaniu v rámci neziskových, športových a kultúrnych aktivít. V troch kapitolách sa autori venujú špecifickým aspektom marketingu v neziskových organizáciách, v športe a kultúre s dôrazom na rozpracovanie marketingového mixu. V publikácii nájdete množstvo príkladov spracovaných priamo z praxe a takisto množstvo obrázkov. Cenné poznatky v nej nájdu nielen študenti, ale takisto každý, kto sa zaujíma o problematiku marketingu uvedených oblastí v praxi.