Prázdny
0,00 €
 
-23 %
Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu

Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu

Dátum vydania: 06.06.2016
Cieľom publikácie je prezentovať základné poznatky o kvalite v cestovnom ruchu, metódach jej merania a zisťovania spokojnosti zákazníkov s kvalitou a budovaním vzťahov s nimi v záujme ich udržania a zachovania si svojho podielu na relevantnom trhu. Kvalitu možno posudzovať z viacerých hľadísk. V cestovnom ruchu je dôležitý spotrebiteľský ...
Bežná cena knihy: 13,00 €
Naša cena knihy: 10,01 €
Ušetríte: 23 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 208
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 170x240 mm
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788081683503
Rok vydania: 2016
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Ruština do ucha
autor neuvedený
0,00 €
Vztahy v zdcadle aury
Oetingerová Manuela
10,59 €
Klinická dermatovenerologie 1. díl
Jana Hercogová
82,50 €
Priemyselné podlahy a komunikácie v priemyselných parkoch
Doležal, Svoboda Pavel, Josef
13,00 €
O knihe
Cieľom publikácie je prezentovať základné poznatky o kvalite v cestovnom ruchu, metódach jej merania a zisťovania spokojnosti zákazníkov s kvalitou a budovaním vzťahov s nimi v záujme ich udržania a zachovania si svojho podielu na relevantnom trhu. Kvalitu možno posudzovať z viacerých hľadísk. V cestovnom ruchu je dôležitý spotrebiteľský prístup ku kvalite, ktorého podstata je v rovnováhe kvality a optimálneho uspokojovania potrieb. To, ako kvalitu vníma zákazník, sa prejavuje v miere jeho spokojnosti pri využívaní služieb a návštevách cieľových miest. Na Slovensku sa ešte len zavádza systém manažérstva kvality služieb v cestovnom ruchu. Tento systém určuje zásady, ktorých dodržiavanie pri poskytovaní služieb má umožniť poskytovateľom vytvárať štandardnú kvalitu a zákazníkov informovať o reálnej kvalite, aby sa mohli lepšie rozhodovať pri nákupe služieb.