Integrovaná marketingová komunikácia ako predpoklad formovania pozitívneho imidžu štátu v cestovnom
Dátum vydania: 2015
Publikácia vymedzuje podstatu integrovanej marketingovej komunikácie a tvorby imidžu cieľového miesta cestovného ruchu, skúma imidž Slovenska ako cieľového miesta cestovného ruchu z hľadiska dopytu aj ponuky na vybraných zdrojových trhoch a navrhuje možnosti tvorby pozitívneho imidžu Slovenska ako cieľového miesta cestovného ...
Detaily o knihe
Počet strán: 210
Väzba: Brožovaná
Rozmer: mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788055710662
Rok vydania: 2015
Žáner: Učebnice, monografie, slovníky
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
O knihe
Publikácia vymedzuje podstatu integrovanej marketingovej komunikácie a tvorby imidžu cieľového miesta cestovného ruchu, skúma imidž Slovenska ako cieľového miesta cestovného ruchu z hľadiska dopytu aj ponuky na vybraných zdrojových trhoch a navrhuje možnosti tvorby pozitívneho imidžu Slovenska ako cieľového miesta cestovného ruchu.