20 rád z psychológie pre podnikateľov
Dátum vydania: 24.02.1997
Podnikateľská sféra pochopila nesmierny význam vedného odboru psychológia pri rozvíjaní osobnosti i podniku. Predaj tovarov a služieb je psychologický problém. Je záležitosťou znalostí psychológie, ako donútiť ľudí, aby nás zobrali na vedomie a získali o nás dobrú mienku. Každá myšlienka či metóda, ktorú uplatňujeme ...
Detaily o knihe
Počet strán: 108
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 148x210 mm
Hmotnosť: 150 g
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788088813163
Rok vydania: 1997
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
O knihe
Podnikateľská sféra pochopila nesmierny význam vedného odboru psychológia pri rozvíjaní osobnosti i podniku. Predaj tovarov a služieb je psychologický problém. Je záležitosťou znalostí psychológie, ako donútiť ľudí, aby nás zobrali na vedomie a získali o nás dobrú mienku. Každá myšlienka či metóda, ktorú uplatňujeme, musí prejsť skúškou na otázku: „Aký bude jej psychologický dopad?“. Poznatky z psychológie napomáhajú znižovať náklady, zvyšovať predaj či konkurencieschopnosť podniku. Zámerom knihy je vysvetliť základy modernej psychológie.
Život je príliš vážna vec na to, aby sme ho brali veľmi vážne. Život je treba brať podľa možnosti čo najmenej tragicky. Žiť ho s humorom, vložiť doň trochu vtipu a priateľskosti a dodať si tak trochu krásy a radosti. Tešme sa zo života, aj keď pracujeme, rozmýšľame, hráme sa, smejeme sa a milujeme. Každý kto to robí, prežije svoj život užitočne.