Manažérstvo kvality
Dátum vydania: 20.12.2017
Kvalita výrobkov a služieb je významným faktorom ovplyvňujúcim úroveň dopytu zákazníkov a ich spokojnosť. Vplyv faktora kvality na rozhodovanie sa zákazníkov v ostatných rokoch narastá. Nástrojom organizácie pre zvyšovanie jej dôveryhodnosti, uspokojovanie požiadaviek zákazníkov a zvyšovanie ich spokojnosti je efektívny ...
Detaily o knihe
Počet strán: 185
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 170x240 mm
Hmotnosť: 310 g
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788055414065
Rok vydania: 2017
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
O knihe
Kvalita výrobkov a služieb je významným faktorom ovplyvňujúcim úroveň dopytu zákazníkov a ich spokojnosť. Vplyv faktora kvality na rozhodovanie sa zákazníkov v ostatných rokoch narastá. Nástrojom organizácie pre zvyšovanie jej dôveryhodnosti, uspokojovanie požiadaviek zákazníkov a zvyšovanie ich spokojnosti je efektívny systém manažérstva kvality.
Vysokoškolská učebnica je určená ako študijný materiál pre predmet manažment kvality pre študentov inžinierskych študijných programov cestná doprava, zasielateľstvo a logistika, vodná doprava, ekonomika a manažment podniku a poštové inžinierstvo, a študentov bakalárskeho štúdia v študijnom programe elektronický obchod a manažment študujúcich na Fakulte prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity v Žiline. Tiež pre odbornú verejnosť zameranú na oblasť manažérstva kvality v súkromnej sfére i verejnej správe.