Manažérske metódy a techniky (strategický, krízový a finančný manažment)
Dátum vydania: 01.08.2019
V dnešnej dobe všetky spoločnosti bojujú s vysokou konkurenciou na trhu. Preto sa v spoločnostiach kladie veľký dôraz na to, aby práve ich výrobky a služby mali pevné miesto na trhu. To je úloha manažmentu, ktorý je zodpovedný za to, aby spoločnosť vykonávala také zmeny a inovácie, aby spoločnosť stále napredovala, zlepšovala ...
Detaily o knihe
Počet strán: 152
Väzba: Brožovaná
Rozmer: mm
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788055333212
Rok vydania: 2019
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
O knihe
V dnešnej dobe všetky spoločnosti bojujú s vysokou konkurenciou na trhu. Preto sa v spoločnostiach kladie veľký dôraz na to, aby práve ich výrobky a služby mali pevné miesto na trhu. To je úloha manažmentu, ktorý je zodpovedný za to, aby spoločnosť vykonávala také zmeny a inovácie, aby spoločnosť stále napredovala, zlepšovala sa a upevňovala pozíciu a techniku a následne ju vhodným spôsobom v spoločnosti aplikovať...