Prázdny
0,00 €
 
-27 %
Manažment cieľových miest cestovného ruchu

Manažment cieľových miest cestovného ruchu

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2020
Cieľové miesta (destinácie) cestovného ruchu si uvedomujú nevyhnutnosť strategického prístupu s cieľom zvyšovať svoju udržateľnosť a konkurencieschopnosť. Manažment cieľového miesta (destinačný manažment) predstavuje stratégiu spolupráce, ktorá má zabezpečiť udržateľný rozvoj cestovného ruchu a úspech ...
Bežná cena knihy: 17,20 €
Naša cena knihy: 12,56 €
Ušetríte: 27 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 178
Väzba: Brožovaná
Rozmer: mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788055717104
Rok vydania: 2020
Žáner: Učebnice, monografie, slovníky
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Waldheimská idyla
Marešová Milada
11,04 €
Hodiny - 2.vydanie
Cunningham Michael
8,60 €
Banbao stavebnice Fire
autor neuvedený
0,00 €
Ze stínu ke světlu
Frank David Cardelle
7,52 €
UZZ 4/2020 Zákon o miestnych daniach
autor neuvedený
6,52 €
O knihe
Cieľové miesta (destinácie) cestovného ruchu si uvedomujú nevyhnutnosť strategického prístupu s cieľom zvyšovať svoju udržateľnosť a konkurencieschopnosť. Manažment cieľového miesta (destinačný manažment) predstavuje stratégiu spolupráce, ktorá má zabezpečiť udržateľný rozvoj cestovného ruchu a úspech cieľového miesta na globálnom konkurenčnom trhu. Cieľom publikácie je sprostredkovať základné informácie o manažmente cieľových miest cestovného ruchu s aplikáciou na slovenské a zahraničné podmienky. Obsah publikácie tvoria tri časti. Prvá časť je zameraná na osobitosti manažmentu cieľového miesta cestovného ruchu. Druhá časť je venovaná manažérskej organizácii a jej úlohám v manažmente cieľového miesta. Tretia časť poukazuje na uplatňovanie manažmentu cieľových miest na Slovensku a v zahraničí, venuje sa trendom v manažmente cieľových miest cestovného ruchu a jeho budúcnosti. Publikácia je určená najmä študentom študijného programu Cestovný ruch, ako aj zamestnancom manažérskych organizácií. Zvládnutie problematiky predpokladá základné vedomosti z manažmentu a marketingu podnikov.