Prázdny
0,00 €
 
-28 %
Služby, z ktorých padnete na zadok

Služby, z ktorých padnete na zadok

Autor:
kolektív autorov
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 01.09.2013
Keď sa po prvý raz na pulty kníhkupectiev dostala kniha Služby, z ktorých padnete na zadok, mnohí sa pýtali: Záleží až tak na službách? O dvadsať rokov neskôr, keď máme za sebou revolúciu v službách zákazníkom, je nepísaným pravidlom, že čo najlepšie služby vedú k vyšším ziskom a rýchlejšiemu rastu. Internet zmenil ...
Bežná cena knihy: 10,90 €
Naša cena knihy: 7,85 €
Ušetríte: 28 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 272
Rozmer: 135x205x25 mm
Hmotnosť: 368 g
EAN: 9788089482955
Rok vydania: 2013
Žáner: Životná pomoc,psychológia
Typ: Knihy viazané
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Nosní polypy
Zdeňka Kuchynková
15,95 €
Betonové průmyslové podlahy
R. Hela
16,30 €
The Power and the Glory
Greene Graham
15,34 €
Praha včera a dnes
Kolektív
23,20 €
Love on the Brain
Hazelwood Ali
13,58 €
Němčina pro au pair
Stahl, Řeřicha Václav Birke
15,13 €
O knihe
Keď sa po prvý raz na pulty kníhkupectiev dostala kniha Služby, z ktorých padnete na zadok, mnohí sa pýtali: Záleží až tak na službách? O dvadsať rokov neskôr, keď máme za sebou revolúciu v službách zákazníkom, je nepísaným pravidlom, že čo najlepšie služby vedú k vyšším ziskom a rýchlejšiemu rastu. Internet zmenil spôsob, akým zákazníci nakupujú, ale základné pravidlá poskytovania výnimočných služieb zostali nezmenené. V tejto špeciálnej edícii, ktorou oslavujeme dvadsiate výročie prvého vydania knihy, vám prinášame nové tipy, techniky a rady, čo robiť, aby z vašich služieb padli zákazníci na zadok. Či už ste nováčikom v oblasti zákazníckych služieb, alebo skúseným profesionálom, v tejto knihe nájdete: • Rady, ako zákazníkom vyraziť dych, ako dokonale riešiť problémy, ako sa správne rozhodnúť, kedy možno obísť alebo si prispôsobiť pravidlá, ako pracovať s kultúrnymi a generačnými rozdielmi, alebo ako efektívne pristupovať k nepríjemným zákazníkom. • Príklady z praxe a úplne nové kapitoly o tom, ako využí­vať so­ciálne médiá na komunikáciu so zákazníkmi, ako si udržať nadhľad, ako kladne reagovať na negatívnu spätnú väzbu, a ešte oveľa viac. PERFORMANCE RESEARCH ASSOCIATES, Inc. založil v roku 1972 už zosnulý Ron Zemke, jeden z popredných predstaviteľov americkej revolúcie v zákazníckych službách. Spoločnosť poskytuje rôznym spoločnostiam tréning a konzultačné služby týkajúce sa kvality, zákazníckej vernosti a tvorby kultúry orientovanej na zákazníkov. Medzi klientov Performance Research Associates patrili PricewaterhouseCoopers, Microsoft, Prudential Insurance, Harley-Davidson, GlaxoSmithKline, tematické parky Universal Studios, Motorola, Turner Broadcasting System a mnoho ďalších. Firma sídli v Minneapolise. Viac informácií nájdete na našich webových stránkach www.socksoff.com.