Prázdny
0,00 €
 
-12 %
No filter

No filter

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2021
V roku 2010 Kevin Systrom a Mike Krieger spustili aplikáciu na zdieľanie fotografi í, ktorá ponúkala jednoduchú, ale neodolateľnú funkciu všetko, čo ste ňou zachytili, vyzeralo krajšie. Postupne okolo tohto zaujímavého start-upu vytvorili celú komunitu pozostávajúcu z umelcov a fotografov. Stačili dva roky a Instagram zaujal ...
Bežná cena knihy: 6,99 €
Naša cena knihy: 6,15 €
Ušetríte: 12 %
Dostupnosť: Posledný kus na externom sklade
Detaily o knihe
Počet strán: 352
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 145x205 mm
Hmotnosť: 450 g
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788080902377
Rok vydania: 2021
Žáner: Marketing, manažment
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Měření výkonnosti
Jaroslav Wagner
0,00 €
Matematika pre 5. ročník ZŠ
Soňa Čeretková
10,90 €
Už sme tu
Števková Mária
6,90 €
O mašince, která se ráda vytahovala
autor neuvedený
19,20 €
O knihe
V roku 2010 Kevin Systrom a Mike Krieger spustili aplikáciu na zdieľanie fotografi í, ktorá ponúkala jednoduchú, ale neodolateľnú funkciu všetko, čo ste ňou zachytili, vyzeralo krajšie. Postupne okolo tohto zaujímavého start-upu vytvorili celú komunitu pozostávajúcu z umelcov a fotografov. Stačili dva roky a Instagram zaujal Marka Zuckerberga natoľko, že sa ho rozhodol kúpiť za neuveriteľnú miliardu dolárov. O osem rokov neskôr Instagram pokoril hranicu miliardy užívateľov za mesiac a dnes má viac než 200 miliónov používateľov, ktorý si prostredníctvom tejto aplikácie zarábajú na živobytie. Instagram odštartoval nejednu kariéru a podnietil vznik mnohých celebritných impérií, napríklad aj Kardashian-Jenner. So zakladateľmi Kevinom Systromom a Mikeom Kriegerom vás chceme vziať do zákulisia tohto jedinečného start-upu. Budete svedkom toho, ako každé rozhodnutie, ktoré urobili, malo dramatický dominový efekt. Napríklad predajom Instagramu spoločnosti Facebook mu zaistili dlhovekosť, no zároveň pomohli gigantovi v oblasti sociálnych médií stať sa ešte mocnejším a impozantnejším v porovnaní s jeho konkurentmi. Po predaji spoločnosti ostali zakladatelia Instagramu rozčarovaní prospechárskou kultúrou rastu za každú cenu, ktorú presadzoval Facebook, a vzdorovali jej. Po určitom čase však zo svojich pozícií odišli. Systrom a Krieger si totiž uvedomili, že aj keď dosiahnete najvyššiu úroveň obchodného úspechu, nedostanete vždy to, po čom v skutočnosti túžite.