Objednávky vytvorené od 18.12.2024 do 1.1.2025 budeme expedovať od 7.1.2025
 
Prázdny
0,00 €
 
-25 %
Dobro. Hry

Dobro. Hry

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2022
Laco Kerata je známy ako bývalý herec legendárnej Stoky, autor divadelných hier, prozaik a rozhlasový autor. Jeho dramatickej tvorbe sa v predslove venuje Patrik Oriešek s keratovsky charakteristickým nadhľadom a groteskným prístupom. A úvodné slovo patrí aj Lacovi Keratovi, ktorý sa nám prihovára zo svojho zápisníka. Súčasťou ...
Bežná cena knihy: 20,00 €
Naša cena knihy: 15,00 €
Ušetríte: 25 %
Dostupnosť: Posledných pár kusov na externom sklade
Detaily o knihe
Počet strán: 466
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 135x200 mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788081900808
Rok vydania: 2022
Žáner: Divadlo
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Terrific Trains
autor neuvedený
7,00 €
Lunární magie
Jo Cauldricková
19,75 €
Matematika 3 pro 9. ročník základní školy
Oldřich Odvárko; Jiří Kadleček
0,00 €
Kanibal! Šokující případy...
Daniel Korn; Mark Radice; Charlie Hawes
0,00 €
Angličtina pro 7.r.ZŠ Metodika
Šárka Kadlecová; Eva Lacinová
0,00 €
Láska, vztahy a přátelství
Ruiz Don Miguel
9,90 €
O knihe
Laco Kerata je známy ako bývalý herec legendárnej Stoky, autor divadelných hier, prozaik a rozhlasový autor. Jeho dramatickej tvorbe sa v predslove venuje Patrik Oriešek s keratovsky charakteristickým nadhľadom a groteskným prístupom. A úvodné slovo patrí aj Lacovi Keratovi, ktorý sa nám prihovára zo svojho zápisníka. Súčasťou knižky je aj súpis inscenácií a jeho názov Laco Kerata autor, spoluautor, herec a textár napovedá, aký široký je register tvorby Laca Keratu. CHROBÁCI V KRABICI 1996 KVAPKY 2004 VEČERA NAD MESTOM 1997 CESTA NA SVADBU TETY ANNY 2008 NA HLADINE 1995 FANTÁZIA 2010 NEDEĽA 2011 DOBRO 2017 POSLEDNÝ DEŇ V ROKU 2016 ÚZKA IZBA 2017 VELVET 2019 Jedenásť Keratových hier v zborníku DOBRO podľa kritika Patrika Orieška dokumentuje autorovu cestu od abstraktných domén absurdnosti existencie k širšej spoločenskej perspektíve, historicky ukotvenej, k reflektovaniu kultúrnych zmien, raz pri tom využívajúc tradičnejšie symetrické estetické formy, inokedy komplikovanejšie, meniace rytmus, modernejšie, subverzívnejšie. Ich spoločnou črtou pritom ostáva groteskný až absurdný humor divadla Stoka a jeho nástupníckych súborov.