Prázdny
0,00 €
 
-8 %
Socio - humanitné poznávanie v predprimárnom a v primárnom vzdelávaní

Socio - humanitné poznávanie v predprimárnom a v primárnom vzdelávaní

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2023
Publikácia venuje pozornosť vzdelávacej oblasti Človek a spoločnosť, ktorá je prítomná v kurikule predprimárneho aj primárneho vzdelávania. V primárnom vzdelávaní ju reprezentujú v súčasne platnej legislatíve dva vyučovacie predmety, ktoré si delia priestor v prvých dvoch a druhých dvoch rokoch štvorročného vzdelávacieho ...
Bežná cena knihy: 15,60 €
Naša cena knihy: 14,35 €
Ušetríte: 8 %
Dostupnosť: Posledných pár kusov na externom sklade
Detaily o knihe
Počet strán: 200
Väzba: Pevná
Rozmer: 110x190 mm
Hmotnosť: 178 g
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788056806005
Rok vydania: 2023
Žáner: Pedagogika, špeciálna ped.
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Stratené mestá starovekého sveta
Matyszak Philip
27,90 €
Opuštěná společnost
Tabery
19,20 €
Hachiko 1 + CD
autor neuvedený
0,00 €
Grafologie pro personalisty a manažery
Vlaďka Fischerová-Katzerová; Dana Češková-Lukášová
12,04 €
Strukturalismus v českém historickém myšlení
Veronika Středová
9,35 €
O knihe
Publikácia venuje pozornosť vzdelávacej oblasti Človek a spoločnosť, ktorá je prítomná v kurikule predprimárneho aj primárneho vzdelávania. V primárnom vzdelávaní ju reprezentujú v súčasne platnej legislatíve dva vyučovacie predmety, ktoré si delia priestor v prvých dvoch a druhých dvoch rokoch štvorročného vzdelávacieho cyklu ISCED 1. Tieto vyučovacie predmety sa etablovali v istých dobových podmienkach a v určitej kultúrnej tradícii, ale otázkou zostáva to, či je táto tradičná podoba naďalej žiaduca a udržateľná. Sme svedkami spoločenských a ekonomických zmien, doba rovnako prináša viaceré didaktické inovácie – tento meniaci sa kontext by mal byť istým spôsobom reflektovaný aj v oblasti Človek a spoločnosť. Analýzy a úvahy o prvouke a vlastivede sa týkajú nielen problémov, s ktorými tieto vyučovacie predmety zápasia takmer od času, keď sa stali súčasťou školských predmetov, ale najmä ich didaktickej stránky. Autorka sumarizuje a navrhuje metódy a efektívne postupy, ktoré by sa mali využívať pri sprostredkúvaní kľúčových konceptov socio-humanitného poznávania dieťaťu v primárnom vzdelávaní.