Prázdny
0,00 €
 
-14 %
Udržateľnosť

Udržateľnosť

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2024
Dôvera zákazníkov ohľadom vyhlásení značiek o svojich ekologických a sociálnych aktivitách neustále klesá. Na druhej strane veľa firiem sa obáva obvinenia z greenwashingu. Udržateľné značky sa riadia win-win-win stratégiou: prinášajú hodnotu zákazníkom, firmám konkurenčnú výhodu a zároveň chápu ekologické ...
Bežná cena knihy: 22,99 €
Naša cena knihy: 19,77 €
Ušetríte: 14 %
Dostupnosť: Posledný kus na externom sklade
Detaily o knihe
Počet strán: 320
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 165x240 mm
Hmotnosť: 530 g
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788080908997
Rok vydania: 2024
Žáner: Obchod, podnikanie
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Gotham Central 4 - Corrigan
Brubaker
27,44 €
Barbie na horách
autor neuvedený
0,00 €
Cesta sněžných ptáků
Lyndon Robert
21,94 €
Láska po španělsku
Armas Elena
24,69 €
Pokoj v barvách štěstí 3
Hakuri
12,95 €
O knihe
Dôvera zákazníkov ohľadom vyhlásení značiek o svojich ekologických a sociálnych aktivitách neustále klesá. Na druhej strane veľa firiem sa obáva obvinenia z greenwashingu. Udržateľné značky sa riadia win-win-win stratégiou: prinášajú hodnotu zákazníkom, firmám konkurenčnú výhodu a zároveň chápu ekologické a sociálne problémy, ktorým spoločnosť v čase klimatickej krízy čelí. Kniha opisuje tie najlepšie postupy a stratégie, ako môžu značky zmeniť svoju produkciu, distribúciu a marketingovú komunikáciu, aby boli viac ekologicky a sociálne udržateľné a zároveň aby si zvýšili dôveryhodnosť v očiach zákazníkov a zlepšili svoje finančné výsledky. Kniha obsahuje kapitoly: Klimatická zmena a značky, Udržateľnosť v marketingu, Vlastnosti udržateľnej značky, Stratégia udržateľnej značky, Hlavné aktivity udržateľnej značky, Udržateľné inovácie a udržateľný dizajn, Nové technológie podporujúce udržateľné značky, Ukazovatele výkonnosti udržateľnej značky, Komunikácia udržateľnej značky, Spolupráca a transformačné partnerstvá a Greenwashing.