Moderná biznis etiketa pre manažérov
Dátum vydania: 01.12.2007
Biznis etiketa sa v školách nevyučuje, hoci je preukázané, že imidž spoločnosti, podniku či firmy dnes viac ako kedykoľvek predtým určuje správanie sa jeho pracovníkov. A to tak medzi sebou, ako aj voči zákazníkom či obchodným partnerom. Nie sú to len výrobky, alebo výkony, ktoré vytvárajú -tvár- podniku, ale čoraz viac ľudia.
Kto ...
Detaily o knihe
Počet strán: 132
Rozmer: 125x200x1 mm
Hmotnosť: 1 g
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788096981762
Rok vydania: 2007
Žáner: Životná pomoc,psychológia
Typ: Paperback
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
O knihe
Biznis etiketa sa v školách nevyučuje, hoci je preukázané, že imidž spoločnosti, podniku či firmy dnes viac ako kedykoľvek predtým určuje správanie sa jeho pracovníkov. A to tak medzi sebou, ako aj voči zákazníkom či obchodným partnerom. Nie sú to len výrobky, alebo výkony, ktoré vytvárajú -tvár- podniku, ale čoraz viac ľudia.
Kto pravidlá biznis etikety neovláda, mal by sa ich doučiť. Vedieť sa primerane správať v každej situácii je profesionálne, nevyžaduje si mimoriadne náklady, no čoraz viac sa stáva kľúčom k úspechu.
V úvode knižky sa nachádza test, v ktorom čitateľ môže zistiť, či sa vie správať podľa pravidiel biznis etikety, či sa s istotou dokáže pohybovať na klzkom parkete obchodnej kultúry a či má jeho komunikácia s obchodnými partnermi, ako aj kolegami, požadovanú úroveň.