Marketing na twitteri
Dátum vydania: 2011
Firiem, ktoré sa snažia rozšíriť svoj marketing aj na Twitter, stále pribúda. No vytvorenie profilu na Twitteri a úspešné tweetovanie sú dve rozdielne veci. Vtesnať marketingovú stratégiu do 140 znakov dá zabrať aj ostrieľaným marketérom. V tejto knihe sa dočítate všetko čo potrebujete vedieť predtým, ako začnete tweetovať ...
Bežná cena knihy: 12,70 €
Naša cena knihy: 9,65 €
Ušetríte: 24 %
Dostupnosť: Posledný kus na externom sklade
Detaily o knihe
Počet strán: 133
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 210x210 mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788097081478
Rok vydania: 2011
Žáner: Obchod, reklama, marketing
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
O knihe
Firiem, ktoré sa snažia rozšíriť svoj marketing aj na Twitter, stále pribúda. No vytvorenie profilu na Twitteri a úspešné tweetovanie sú dve rozdielne veci. Vtesnať marketingovú stratégiu do 140 znakov dá zabrať aj ostrieľaným marketérom. V tejto knihe sa dočítate všetko čo potrebujete vedieť predtým, ako začnete tweetovať pod hlavičkou firmy. Obsahuje päť prípadových štúdií skvelého firemného tweetovania a množstvo názorných ukážok na inšpiráciu.
Táto kniha je pre vás užitočná, ak potrebujete:
• zvládnuť základnú terminológiu
• rozšíriť tweety o fotografie a video
• vysvetliť rozdiely oproti Facebooku
• vybrať vhodnú stratégiu
• zhodnotiť úspešnosť vášho tweetovania