Objednávky vytvorené od 18.12.2024 do 1.1.2025 budeme expedovať od 7.1.2025
 
Prázdny
0,00 €
 
-27 %
Kognitívne a metakognitívne prístupy k dyslexii / kongitivní a metakongitivní přístupy k dyslexii

Kognitívne a metakognitívne prístupy k dyslexii / kongitivní a metakongitivní přístupy k dyslexii

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2014
V 80. rokoch 20. storočia sa v špeciálnej pedagogike vo svete začínajú zretľnejšie objavovať práce súvisiace s výskumom metakognície u žiakov s rôznymi typmi postihnutia. Tieto vplyvy sa výraznejšie premietajú aj do súčasnej teórie a empírie v problematike porúch učenia (Wong, 1987, s. 189-195). Žiaci so špecifickými ...
Bežná cena knihy: 9,90 €
Naša cena knihy: 7,23 €
Ušetríte: 27 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 163
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 145x204 mm
Jazyk: CZ-SK Český-Slovenský
EAN: 9788081530180
Rok vydania: 2014
Žáner: ine
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Zná ji jako svý boty
Weinerová Jennifer
13,60 €
Recepce římského práva
David Falada
9,90 €
Školský motivačný diár 2019/2020
autor neuvedený
6,00 €
Bozk slzou
Teodor Križka
0,00 €
Žizn vzajmy
Remarque Erich Maria
9,26 €
O knihe
V 80. rokoch 20. storočia sa v špeciálnej pedagogike vo svete začínajú zretľnejšie objavovať práce súvisiace s výskumom metakognície u žiakov s rôznymi typmi postihnutia. Tieto vplyvy sa výraznejšie premietajú aj do súčasnej teórie a empírie v problematike porúch učenia (Wong, 1987, s. 189-195). Žiaci so špecifickými vývinovými poruchami učenia bývajú charakterizovaní ako aktívni, ale neefektívni študenti, ktorí nemajú ľahký prístup a koordináciu viacerých súbežných mentálnych procesov, ktoré bežia pri učení, ktorí majú problémy so sebaregulačnými procesmi ako monitorovanie, kontrolovanie a opravy v procese učenia pri bežnom vyučovaní. Tieto deficity v strategických informačných procesoch možno sledovať kontinuálne aj na úrovni ich nadobúdania, osvojovania a aj na úrovni ich automatizácie (Torgesen J. K. podľa Meltzer, 1993, s. 20). Tieto nedostatky sa vo všeobecnosti nazývajú deficity v metakognitívnych stratégiach.