Marketingový odbytový kanál
Dátum vydania: 01.11.2010
Hlavnou úlohou marketérov z celého sveta je zistiť, čo zákazníci chcú a uspokojiť ich vždy tým najlepším. Pre pomoc pri splnení týchto cieľov je kladený dôraz na popísanie základných marketingových pojmov a bližšia špecifikácia cesty produktu a služby ku zákazníkovi cez odbytový kanál. Táto publikácia sa zaoberá ...
Naša cena knihy: 0,00 €
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 146
Väzba: Brožovaná Bez Přebalu Lesklá
Rozmer: 210x148x15 mm
EAN: 9788097056414
Rok vydania: 2010
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
O knihe
Hlavnou úlohou marketérov z celého sveta je zistiť, čo zákazníci chcú a uspokojiť ich vždy tým najlepším. Pre pomoc pri splnení týchto cieľov je kladený dôraz na popísanie základných marketingových pojmov a bližšia špecifikácia cesty produktu a služby ku zákazníkovi cez odbytový kanál. Táto publikácia sa zaoberá marketingom a detailne rozoberá marketingovú distribučnú politiku. Zároveň sa zaoberá implementáciou účinnejšieho systému marketingových nástrojov v oblasti info-komunikačných technológii, ktoré na základe poznania viac ako 14 tisíc firiem z celej Európy, mali za následok zvýšenie výnosov a produktivity firiem.