Objednávky vytvorené od 18.12.2024 do 1.1.2025 budeme expedovať od 7.1.2025
 
Prázdny
0,00 €
 
-17 %
Obchodné podnikanie na prahu 21. storočia

Obchodné podnikanie na prahu 21. storočia

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2017
Slovenské vrcholové riadiace orgány sa usilujú o dosiahnutie ekonomických parametrov vytýčených Európskou komisiou pre Slovensko. V snahe o ich rešpektovanie nastali výrazné ekonomické zmeny v nazeraní na úlohy podnikov a dosahované výsledky. V predmetnej publikácií zdôrazňujeme (v duchu uvedeného) prvky ekonomického ...
Bežná cena knihy: 14,70 €
Naša cena knihy: 12,20 €
Ušetríte: 17 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Rozmer: mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788089710355
Rok vydania: 2017
Žáner: Obchod, podnikanie
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Hraj mrtvého
Heaberlin Julia
21,95 €
Strůjce snů
Veselá Miloslava Erika
11,70 €
Deltora III.- Dračí hnízdo
Roddaová Emily
8,14 €
Osadníci z Katanu Města a rytíři
autor neuvedený
0,00 €
Westernové ježdění
autor neuvedený
0,00 €
Erbovní povídky
Marie Kubátová; Jiří Staněk
0,00 €
O knihe
Slovenské vrcholové riadiace orgány sa usilujú o dosiahnutie ekonomických parametrov vytýčených Európskou komisiou pre Slovensko. V snahe o ich rešpektovanie nastali výrazné ekonomické zmeny v nazeraní na úlohy podnikov a dosahované výsledky. V predmetnej publikácií zdôrazňujeme (v duchu uvedeného) prvky ekonomického procesu tak, aby si študenti osvojili dôvody, súvislosti a dôsledky všetkých zmien v ekonomickej oblasti. Obsah predmetnej publikácie zároveň poskytuje východiskovú teóriu a metodiku tých ekonomických kategórií, ktoré sú príslušné pre obchod v najširšom slova zmysle a nesú osobitosti tohto odvetvia. Na druhej strane jednotlivé ekonomické kategórie priamo pôsobia v podnikateľskom procese, ktorý má tiež svoje zvláštnosti. Máme na mysli predovšetkým nevyhnutnosť tvorby biznis plánu, jeho špecifiká a aplikácie v oblasti malého a stredného podnikania, ktoré je charakteristické pre obchod. V čase vývoja malých a stredných podnikov na Slovensku, ktorými sa v príslušnej publikácií zaoberáme, je významná podpora a pomoc podnikateľskej činnosti a všetky súvisiace otázky a osobitosti existencie malých a stredných podnikov. Cteným čitateľom dávame tiež do pozornosti metodiku hodnotenia ekonomických procesov, ktorých využitie podčiarkuje proces poznávania vzťahov a súvislostí. V ostatnom čase nadobudli na význame rodinné podniky, ako aj význam žien v podnikateľskom procese, informatizácia spoločnosti a spoločenská zodpovednosť obchodných podnikov. Príslušným problémom venujeme samostatné kapitoly. Napokon, je nevyhnutné zamerať pozornosť na nové procesy a nástroje prijaté na Slovensku v rokoch 2013 a 2014 a platné pre budúcnosť. Naše poďakovanie patrí radu autorov, ktorí pohotovo publikovali v Hospodárskych novinách a priblížili tak proces poznania zmeny pravidiel, ktoré prenášame do pedagogického procesu.