Prázdny
0,00 €
 
-28 %
Koniec studenej vojny medzi predajcami a zákazníkmi

Koniec studenej vojny medzi predajcami a zákazníkmi

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2016
Je všeobecne známe, že 20 % predajcov robí 80 % predaja. Čo tí úspešní robia správne? Prečo väčšina zvádza dennodenný boj o prežitie? Prečo väčšina predajcov považuje predaj za boj? Prečo majú zákazníci pocit, že sa musia brániť? Prečo je to boj? Kto vyhráva? Sme odsúdení na večný zápas v tejto nekončiacej studenej ...
Bežná cena knihy: 24,00 €
Naša cena knihy: 17,28 €
Ušetríte: 28 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 186
Väzba: Pevná
Rozmer: 147x205 mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788097213725
Rok vydania: 2016
Žáner: Obchod, podnikanie
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Etnofest 1 Live - Lucerna
Lotos
4,19 €
Udělej si sám - Koníka, myšky a ...
autor neuvedený
0,00 €
Elektronika III. - učebnice
Bezděk Zdeněk
9,35 €
Chirurg - Před sebou neutečeš!
Dvořáková Petra
16,44 €
Chytrá Kmotra liška 20cm
Lada Josef
19,69 €
Lovec rostlin na cestách
Zdeněk Ježek; Zdeněk Ježek
4,89 €
O knihe
Je všeobecne známe, že 20 % predajcov robí 80 % predaja. Čo tí úspešní robia správne? Prečo väčšina zvádza dennodenný boj o prežitie? Prečo väčšina predajcov považuje predaj za boj? Prečo majú zákazníci pocit, že sa musia brániť? Prečo je to boj? Kto vyhráva? Sme odsúdení na večný zápas v tejto nekončiacej studenej vojne? V tejto knihe sú zhrnuté celoživotné pozorovania dvoch ľudí: aké sú víťazné postoje profesionálov, ktorí sú majstrami v predaji, a ako správne zvládať zákazníkov, s cieľom ukončiť studenú vojnu medzi zákazníkmi a profesionálnymi predajcami. V tejto knihe je 55 jednoduchých a ľahko pochopiteľných lekcií, ktoré sa zídu každému profesionálnemu predajcovi, manažérovi alebo vedúcemu predaja, bez ohľadu na to, koľko majú skúseností v oblasti profesionálneho predaja. Existuje správny spôsob, ako ľuďom predávať. Jeho výsledkom je veľká spokojnosť zákazníkov, vysoké provízie, veľký počet vracajúcich sa zákazníkov a predaj novým zákazníkom, ktorých niekto odporučil. Autori vám prostredníctvom tejto knihy povedia: - Čo presne musíte robiť, ak chcete viac (predaja, peňazí, času, atď...) - Ako majstri definujú predaj (čo to ten predaj vlastne je) situácie opísané v knihe sú založené na reálnych skúsenostiach autorov - Ako predávať tak, aby Váš zákazník nemal námietky voči cene - Čo ľudí motivuje, aby si kúpili Váš produkt alebo Vašu službu - Naučte sa predávať tak, aby ste mali čo najmenej reklamácií aby ľudia Váš produkt jednoducho milovali! - Objavíte návod, ako sa vyhnúť tomu, aby ste ako predajca prestali mať radi svoj produkt - Dozviete sa, čo je tou najlepšou reklamou