Medzinárodné podnikanie
Dátum vydania: 07.05.2020
Predkladané šieste vydanie učebnice „Medzinárodné podnikanie“ je prirodzeným vyvrcholením dlhoročných výchovno-vzdelávacích i vedeckých aktivít kolektívu Katedry medzinárodného obchodu na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzite v Bratislave. Obsahovo je zameraná hlavne na prípravu vysokoškolských študentov ...
Bežná cena knihy: 26,68 €
Naša cena knihy: 23,75 €
Ušetríte: 11 %
Dostupnosť: Posledný kus na externom sklade
Detaily o knihe
Väzba: Brožovaná
Rozmer: mm
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788089710515
Rok vydania: 2020
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
O knihe
Predkladané šieste vydanie učebnice „Medzinárodné podnikanie“ je prirodzeným vyvrcholením dlhoročných výchovno-vzdelávacích i vedeckých aktivít kolektívu Katedry medzinárodného obchodu na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzite v Bratislave. Obsahovo je zameraná hlavne na prípravu vysokoškolských študentov a podporu ich schopnosti úspešne riešiť ekonomické problémy v komerčnej praxi i každodennom podnikateľskom živote v oblasti medzinárodného podnikania. Vychádza z úspešne odskúšaného prístupu k osvojovaniu si teoretických i praktických poznatkov využívaného vo výučbe predmetu „International Business“, na prestížnych obchodných školách i ekonomických fakultách univerzít v USA a v Európe, a v rámci programov MBA na uznávaných obchodných školách po celom svete.
V novom vydaní tejto učebnice, ktorej príprava je permanentným procesom zohľadňujúcim významné zmeny, ktoré sa udiali vo svetovom hospodárstve, hlavne poslednej dekáde, autori zovšeobecňujú ich príčiny a skúmajú hlavné konzekvencie pre jednotlivé oblasti medzinárodného hospodárskeho života, nestratiac pritom zo zreteľu určité zákonité vývojové trajektórie a ich diferencované dôsledky na jednotlivé sektory svetovej ekonomiky, činnosť firiem a podnikateľského prostredia. Ich dôsledné poznanie umožňuje správne vyhodnocovať konkrétne situácie, spoznanie dôležitých rámcov, ktoré sú pre podnikanie v medzinárodnom prostredí logické, a následne kreovať možnosti ako sa na nové situácie úspešne adaptovať.