Prázdny
0,00 €
 
-25 %
Marketing v praxi

Marketing v praxi

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2021
Kniha je bohatou studnicou poznatkov z marketingovej praxe na Slovensku, po ktorej môžete kedykoľvek siahnuť vo vašej knižnici. Je to unikátna sonda do súčasného marketingu v podobe 26 hodnotne spracovaných rozhovorov z najsilnejšieho marketingového podcastu na Slovensku, Levosphere - Marketing v praxi. Prináša rozhovory s marketingovými ...
Bežná cena knihy: 25,00 €
Naša cena knihy: 18,75 €
Ušetríte: 25 %
Zasielame: Skladom
Detaily o knihe
Počet strán: 190
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 165x235 mm
Hmotnosť: 535 g
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788097392901
Rok vydania: 2021
Žáner: Marketing, manažment
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Knížka plná pohádek - 2. vydání
autor neuvedený
0,00 €
Očím skryté
autor neuvedený
22,56 €
ÚZ 1581 Obce
autor neuvedený
10,28 €
Divácká reflexe sportu
Pavel Slepička a kolektív
9,87 €
Zlá minuta - 2CD
Vachek Emil
14,05 €
Vader:  Solitude In Madness Ltd.
NUCLEAR BLAST
35,89 €
O knihe
Kniha je bohatou studnicou poznatkov z marketingovej praxe na Slovensku, po ktorej môžete kedykoľvek siahnuť vo vašej knižnici. Je to unikátna sonda do súčasného marketingu v podobe 26 hodnotne spracovaných rozhovorov z najsilnejšieho marketingového podcastu na Slovensku, Levosphere - Marketing v praxi. Prináša rozhovory s marketingovými profesionálmi a majiteľmi lokálnych značiek. Ich rôzne marketingové názory, myšlienky a skúsenosti postupne priblížujú celé marketingové spektrum z perspektívy, akou ste pravdepodobne slovenský marketing ešte nevnímali. Texty nie sú iba doslovnými prepismi, sú spracované profesionálne tak, aby vás mohli kedykoľvek inšpirovať svojím obsahom. Jednotlivé kapitoly sa venujú piatim okruhom v marketingu a sú obohatené o osobné vstupy autoriek. Venujú sa témam: -stratégia, -značka, -komunikácia, -obchod a marketing - príbehy lokálnych značiek. Kniha je zároveň sprievodcom marketingových pojmov, významov a príkladov. Prináša konkrétne rady, návody, odporúčania ako robiť marketing profesionálne a zmysluplne. Rokmi bude nadobúdať na svojej hodnote, nakoľko zachytáva a zhmotňuje na papieri zmysluplné a hodnotné myšlienky, ktoré by nemali zostať len tak visieť vo vzduchu :).