Prázdny
0,00 €
 
-25 %
Tvorivá dramatika v pedagogickej praxi 2. časť

Tvorivá dramatika v pedagogickej praxi 2. časť

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2024
Metodika je určená učiteľom materských, základných a stredných škôl, vychovávateľom, učiteľom literárno-dramatického odboru v základných umeleckých školách. Ide o druhé vydanie praktickej metodiky, kde nájde pedagóg súbor aktivít, ktoré obohatia a zatraktívnia výchovno-vzdelávací proces. Tvorivá dramatika ...
Bežná cena knihy: 16,39 €
Naša cena knihy: 12,29 €
Ušetríte: 25 %
Dostupnosť: Posledných pár kusov na externom sklade
Detaily o knihe
Počet strán: 56
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 160x234 mm
Hmotnosť: 115 g
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788097480912
Rok vydania: 2024
Žáner: Pedagogika, špeciálna ped.
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Eternals
Chloé Zhao
6,19 €
Z omšelého saka
Fousek Josef
18,09 €
10 zvířecích pohádek na dobrou noc
autor neuvedený
20,84 €
Arrow 1 (komiksová obálka)
Kolektív
27,44 €
Klasse! A1.1 – Kursbuch + online MP3
autor neuvedený
14,05 €
Konec krále pytláků
Jozef Hikl
0,00 €
Pamatuj na smrt 2
Novotný Aleš
20,84 €
O knihe
Metodika je určená učiteľom materských, základných a stredných škôl, vychovávateľom, učiteľom literárno-dramatického odboru v základných umeleckých školách. Ide o druhé vydanie praktickej metodiky, kde nájde pedagóg súbor aktivít, ktoré obohatia a zatraktívnia výchovno-vzdelávací proces. Tvorivá dramatika má veľkú moc. Rozvíja komunikačné kompetencie, kompetencie učiť sa učiť, riešiť problémy (osobné, sociálne), kompetencie vnímať, vyjadrovať sa a prezentovať pred verejnosťou. Ak nájdete ten správny kľúč, dokážete vytvoriť z dieťaťa tvorivú, mysliacu a empatickú osobnosť. Cvičenia a práca s príbehom, ktoré sú uvedené v príručke, vychádzajú priamo z aktuálnej praxe. Pri využívaní tvorivej dramatiky v praxi sa totiž stáva, že pedagóg sa dostane k cvičeniam a námetom, ktoré deti až tak veľmi neoslovia, prípadne nie sú pre ne veľmi atraktívne. Súčasná generácia detí má totiž svoje špecifiká. Príručka vychádza z aktuálnej praxe so súčasnými deťmi. Reaguje na ich potreby a témy, ktorými väčšina z nich aktuálne žije.