Ide o prvú hodinu školenia: Osobný rozvoj. Aké je tajomstvo úspechu? Ako zvýšíte svoje schopnosti o stovky percent? Ako sa vždy správne rozhodnúť a žít ...viac o knihe
Naša cena knihy: 15,72 €
Ušetríte: 21 %
Zasielame do:
Posledných pár kusov na externom sklade
Iní autori sa zaoberajú úspechom príliš úzko. Buď berú na zreteľ len peniaze a majetok. Alebo sú príliš ezoterickí. A hlavne riešia len to, čo vedie k úspechu.
Prednáška ...viac o knihe
Naša cena knihy: 30,32 €
Ušetríte: 24 %
Zasielame do:
Posledných pár kusov na externom sklade
Iní autori sa zaoberajú úspechom príliš úzko. Buď berú na zreteľ len peniaze a majetok. Alebo sú príliš ezoterickí. A hlavne riešia len to, čo vedie k úspechu.
Prednáška ...viac o knihe
Zvýšte svoj zisk nad úroveň dnešného obratu. Chcete vedieť, čo v podnikaní funguje a čo nie? A hlavne, ako na tom zarobiť?
Videoškolenie do počítača ...viac o knihe
Prvá angličtina, ktorá vás naozaj bude baviť Chcete sa konečne naučiť anglicky? Už ste veľakrát začali, ale bez výsledkov? Tu nájdete riešenie. Revolučná ...viac o knihe
Chcete poznať tajomstvo motivácie a automotivácie? Táto nahrávka vôbec nemala vzniknúť. Chcete vedieť, prečo?
Pozitivne myslenie funguje len tým ...viac o knihe
Dnes už legendárna audio prednáška na CD pre obchodníkov a predajcov. Strhujúca hodina o príčinách úspechu a neúspechu.
Problémy nie sú
Prekážky ...viac o knihe
V roku 1995 napísal Ivo Toman knihu Jak začít multi level marketing, strašák nebo příležitost.
Za krátky čas sa stala najpredávanejšou knihou v oblasti ...viac o knihe
Tato kniha vznikla přepisem seminářů pro prodejce. Dozvíte se, že námitkám se dá předcházet, pokud dokážete odhadnout chovaní zákazníka. Jakmile ...viac o knihe
Podnětem k napsání této knihy byly mimořádně úspěšné semináře Iva Tomana zaměřené na vedení lidí a zákaznický servis. Dozvíte se základní ...viac o knihe
2. diel - Marketing:
Akých 9 znakov spojuje 80 % úspešných značiek a firiem?
Akých 9 najčastejších chýb tvorí 89 % neúspechov značiek a firiem?
Prečo ...viac o knihe
1. diel - Strategie:
Ako dosiahnuť zisk niekoľkých miliónov korún na jedného zamestnanca?
Aké sú hlavné strategické a marketingové chyby?
Prečo je ...viac o knihe
3. diel - Nabídka, která opravdu prodává:
Akú úlohu hrá Kontrolný varovný systém v ľudskom mozgu z hľadiska obchodných ponúk a reklamy.
Ako ovplyvníte ...viac o knihe